سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 فروردین 19 , ساعت 12:18 صبح

آیت الله مکارم شیرازی درگذشت آیت الله قتیل زاد را تسلیت گفتدر این پیام که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: فقدان اسفناک عالم ربانی جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید احمد قتیل زاد موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

پیام حاکیست: این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خود در تبلیغ اسلام در نقاط مختلف کوشش فراوان داشت و سپس در مسند امامت جمعه به خوبی انجام وظیفه می کرد و بعد از آن در دستگاه قضا با شجاعت و درایت به انجام وظیفه مشغول بود.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: اینجانب این مصیبت مولمه را به حوزه علمیه و دستگاه قضایی و ائمه جمعه به ویژه خاندان محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر فراوان برای همه بازماندگان از درگاه الهی مسالت دارم.

آیت الله سید احمد قتیل زاد از شاگردان حضرات آیات عظام گلپایگانی(ره)، میرزا هاشم آملی(ره) و بهجت(ره)، پس از عمری تلاش و مجاهدت در ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم آیت الله قتیل زاد از قضات برجسته و سابق دیوان عالی کشور بود که بر اثر بیماری در سالروز وفات حضرت معصومه(س) در بیمارستان کسری تهران به دیار حق شتافت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ