سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه کاردان باشد، فرمانروایش او را دوست خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 بهمن 6 , ساعت 11:16 صبح

اولین سالگرد ارتحال عالم ربانی و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران آیت ا... حاج سید احمد قتیل زاد در روز پنجشنبه 9/11/1393 در قم برگزار میشود.

 

آیت الله سید احمد قتیل زاد از شاگردان حضرات آیات عظام گلپایگانی(ره)، میرزا هاشم آملی(ره) و بهجت(ره)، پس از عمری تلاش و مجاهدت در ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت(ع)  در شامگاه بیست و دو بهمن 1392دعوت حق را لبیک گفت.  

حجت الاسلام ارشادحسینی گفت: مرحوم آیت الله قتیل زاد از شاگردان آیات عظام گلپایگانی(ره)، میرزا هاشم آملی(ره) و بهجت(ره) و از قضات برجسته و سابق دیوان عالی کشور بود.

وی با بیان این که آیت الله قتیل زاد از مبارزان  قبل از انقلاب و چندین بار از سوی ساواک دستگیر و زندانی شده بود، ابراز داشت داشت: این عالم وارسته یکی از شاگردان آیت الله العظمی بهجت(ره) بود که در حضور ایشان منبر می رفت و سخنرانی می کرد.

مسئولیت های این عالم فقید پس از پیروزی انقلاب اسلامی : فرماندهی کمیته انقلاب شهرستان های شهریار و فریدونکنار با حکم امام خمینی(ره)، امامت جمعه و حاکم شرع بندر انزلی و همچنین استان گیلان با حکم امام(ره) به مدت 16 سال، مدیرکل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه 32 دیوان عالی کشور از جمله مسئولیت های ایشان می باشد.


حجت الاسلام ارشادحسینی ادامه داد: مراسم سالگرد این عالم فقید، پنج شنبه، 9/11/1393 در سالروز وفات بی بی فاطمه معصومه بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد اعظم قم با حضور مراجع ، مسئولین نظام ،علما، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزارمی شود.

 وی افزود:سخنران مراسم حجت الاسلام آشتیانی نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مداح اهل بیت:کربلایی مجتبی مدیحی از مازندران گرما بخش این مجلس میباشند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ