سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى و درویشى آنگاه آشکار شود که در قیامت عرضه بر کردگار شود . [نهج البلاغه]
 
شنبه 102 آذر 25 , ساعت 10:25 صبح

وزیر کشور با بیان اینکه ‌تروریست‌ها بدانند که آزموده آزمودن را ‌خطاست، گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی در مراسم وداع با پیکر 11 شهید حمله تروریستی راسک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این جوانان عزیز در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، افزود: شهادت این 11 شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.این شهدای گرانقدر امشب میهمان مادر خود حضرت زهرا سلام الله علیه هستند.

وزیر کشور  با بیان اینکه این جوانان با شجاعت و ایمان در دفاع از این آب و خاک در دل خود تردید راه ندادند و در راه دفاع از جان و مال و حیثیت مردم به شهادت رسیدند، تاکید کرد: ‌تروریست‌ها بدانند که آزموده آزمودن را ‌خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده ‌و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌این ترو‌ریست‌ها به فرمان تروریست‌های  جهانی جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه ‌اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، تاکید کرد: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لادین رخنه کنند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ